biuro rachunkowe Poznań

Siedzibą Biura Rachunkowego Acega jest Poznań, jednakże obsługujemy także klientów na stałe zamieszkujących i prowadzących działalność gospodarczą nawet kilkaset kilometrów poza naszą siedzibą. Dla nich doskonałym rozwiązaniem jest e-księgowość  –  klient bądź wysyła dokumenty kurierem bądź skanuje dokumenty i wysyła je do biura drogą elektroniczną.

Dokumenty są ewidencjonowane a wszelkie konieczne zestawienia wysyłane do klienta drogą mailową. W zależności od ustaleń klient przesyła oryginały dokumentów, lub pozostawia je u siebie. Z opcji tej mogą korzystać oczywiście także klienci, którzy na co dzień przekazują dokumenty kurierowi lub samodzielnie dostarczają je do biura.

Wychodzimy z założenia, że obecna dostępność nowoczesnych technik komunikacji może i powinna znacznie ułatwiać współpracę z biurem księgowym, a przede wszystkim skrócić czas jaki przedsiębiorca poświęca na osobiste zajmowanie się sprawami księgowymi.