W celu zapewnienia klientom:

biuro rachunkowe Poznań

  • stałego wglądu w dokumenty oddane do biura,
  • możliwości przeszukiwania oddanych dokumentów po datach wystawienia, kontrahentach, kategorii, a także po ich treści (poszczególnych pozycji faktur),
  • szybkiej i efektywnej archiwizacji posiadanych dokumentów,
  • oznaczania dokumentów zapłaconych,
  • dokonywania analiz i sortowania kosztów i przychodów,

w ramach podstawowej usługi udostępniamy łatwy i intuicyjny program do podglądu on-line w którym każdy klient 24h na dobę znajdzie wszystkie swoje dokumenty.

Wszystkie dokumenty biuro zeskanuje po ich dostarczeniu, istnieje również jest możliwość dokonania wysyłki samodzielnie przez klienta.

Wystarczy zrobić zdjęcie lub skan i wysłać je na dedykowany klientowi adres e-mail by dokument znalazł się w systemie.

Otrzymane od kontrahentów dokumenty w pdf można również od razu przekierować na dedykowany adres e-mail.